wtorek, 22 sierpnia 2017

Miłość inspiruje

Witajcie Moi Drodzy,

nie tak dawno uświadomiłam sobie, że nie mam nawet jednego zdjęcia z Ukochanym, które stałoby (tudzież wisiało) na honorowym miejscu. Jest to jeszcze dziwniejsze, biorąc pod uwagę dwuletni staż naszego związku. ;) Naturalnie nie zadowoliłaby mnie fotografia tak zwyczajnie włożona do ramki - to co ważne i wyjątkowe wymaga odpowiedniej oprawy. :) Na pomoc przybyły zachomikowane i ciut przeze mnie zapomniane papiery do scrapbookingu.

 

Tak niewiele, a człowieka cieszy. :) To również doskonały pomysł na prezent na rocznicę, Walentynki, bez okazji... by powiedzieć "kocham" trochę w inny sposób. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ramka ! Oczywiście , że taka fotka ma stać na honorowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie oprawione zdjęcie :)
    Hmm... ja chyba też nie mam takowego ... a czas leci nieubłaganie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Koniecznie trzeba zamrozić chwilę. :)

      Usuń
  3. Teraz tak pięknie oprawione zdjęcie może stać na honorowym miejscu:Fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Od razu ramka nabrała indywidualnego stylu i stała się wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!