poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Odnawianie mebli - komoda RAST

Witajcie Moi Drodzy,

nareszcie skończyłam komodę, którą miałam pokazać dwa tygodnie temu. :) Lawirowanie pomiędzy zmianami w pracy oraz zmienna pogoda mocno wydłużyły cały proces. Po upływie zapowiedzianego tygodnia niemal każdego dnia obiecywałam sobie, że "jutro będzie już ten ostatni". Ostatecznie wyszło jak zwykle. ;)

zdjęcie mebla w stanie surowym pochodzi ze strony ikea.com
Samego mebla przedstawiać raczej nie trzeba - RAST z IKEA jest bardzo popularny w wszelakich metamorfozach. Niewielkie rozmiary, stosunkowo niska cena (129 zł) oraz surowe drewno, które nie wymaga długotrwałej wstępnej obróbki - to główne zalety komody. W moim egzemplarzu jednakże pojawił się mały defekt - w jeden ścianie prowadnice nijak nie chciały się zgrać z otworami. :) Na szczęście męska ręka naniosła drobne poprawki, bez większej ingerencji w sam mebel.

Kolorystycznie nawiązałam do krzesła z tego posta - użyłam dokładnie takich samych farb,
w tych samych ilościach.

Niezbyt mi się chciało dokumentować poszczególnych etapów pracy, zrobiłam telefonem tylko poniższe zdjęcia. :)

Wolałam skoncentrować się na dążeniu do ostatecznego efektu. :)

Pozdrawiam serdecznie!

Karolina

14 komentarzy:

  1. Świetna komoda :) Bardzo fajny pomysł i wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, jak ładnie! Ile można zdziałać farbą. Dużo uroku nabrała ta komoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie ci to wyszło! Podoba mi się kolorystyka! Efekt wow osiągnięty. Brawo kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już tak dokładnie, ale po treści posta wnioskuję, że ok 3 tygodni. Szacowałam początkowo max tydzień, jednakże przy pracy 3 zmianowej nie dałam rady skończyć w wyznaczonym terminie. Unikałam równocześnie pracy w największy upał (pracowałam tylko i wyłącznie na powietrzu). :)

      Usuń
  5. Efekt, który udało Ci się osiągnąć powala z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja się samodzielnie takimi rzeczami jeszcze nie zajmowałem ale jestem zdania, że fajnie w ogóle jest mieć takie meble, które nam się podobają. Moim zdaniem bardzo fajny ich wybór mają w salonie meblowym https://www.mebel-perfekt.pl/ i właśnie dlatego ja zazwyczaj je tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!