niedziela, 2 kwietnia 2017

Szkatułka z motylem

Witajcie Moi Drodzy,

Na wstępie chciałabym przywitać nowych obserwatorów! Tak pozytywny odzew po publikacji poprzedniego posta był dla mnie sporym zaskoczeniem. :) Dziękuję za tyle miłych słów!

Poniższa szkatułka również jest zaległa - ozdobiłam ją na warsztatach z farb kredowych. Korzystając z ładnej pogody, sfotografowałam motyla w środowisku naturalnym. :)

Ornamenty były wykonane za pomocą szablonów, motyl zaś naniesiony techniką decoupage. Uwieńczeniem pracy jest koronka obejmująca całą szkatułkę. Korzystałyśmy z farb kredowych Daily Art oraz bezbarwnego wosku Pentart. Jako, że warsztaty odbyły się już dawno, nie pamiętam kolorów farb. Według wzorników znalezionych w sieci, przypuszczam, że poza bielą użyłam Pastel Violet. :) Wosku nie da się zapomnieć, ze względu na... zapach! Pachnie jak pomarańcza, to nie żart. :)

Pozostając w temacie owadów, pokażę Wam najfajniejsze zdjęcie motyla jakie kiedykolwiek udało mi się zrobić. Cała sytuacja miała miejsce na początku sierpnia dwa lata temu w moim ulubionym rogowskim Arboretum. Byłam tam pierwszy raz. Oszołomił mnie urok miejsca oraz mnogość motyli kolorów wszelakich - raj dla lepido-fanatyków. :) Uwiecznienie siedzących motyli wymaga ostrożności ale nie jest specjalnie trudne. Co powiecie na to? :)


Motyl frunął w kierunku kwiatu i, jak widać na zdjęciu, rozwinął ssawkę. :) Technicznie może nie jest idealne ale dla mnie ma ogromną wartość, właśnie za TEN moment. :)

Pozdrawiam serdecznie!

Karolina

15 komentarzy:

  1. Oj jak mi sie podobają te ornamenty �� Super. A i zdjęcie, masz talent również fotograficzny ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba, która wymyśliła szablony, powinna dostać Nobla. :) Nie trzeba wielkiej precyzji i mnóstwa czasu by wyczarować bogate detale. Dziękuję za komplement, choć w dużej mierze miałam po prostu szczęście. :)

      Usuń
  2. Śliczne i szkatułka, i foto

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka faktycznie bardzo ciekawa - kojarzy mi się z ciepłym latem ... LATO PRZYBYWAJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szkatułka i super uwieczniłaś motyla na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś tę szkatułkę!
    A zdjęcie motylka zachwyca :-)
    Dziękuję za wizytę i miłe komentarze u mnie.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno moty na szkatułce jak i w naturze wygląda fantastycznie :)
    Zdjęcie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku Kochana ! Ależ piękna ta szkatułka!!Wspaniale ten Motylek wygląda :) Cudownie :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję! Ale jesteście wszyscy mili! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!