poniedziałek, 27 listopada 2017

Poszczęściło mi się :)

Witajcie Moi Drodzy,

Ostatnio los mnie rozpieszczał, ponieważ w bardzo krótkim czasie wygrałam trochę fajnych drobiazgów. :)

Na początku poszczęściło mi się na candy u Ewy, czyli Pani Komody (Nowele Domowe). Zabawne jest to, że kompletnie zapomniałam o śledzeniu tematu. O wynikach dowiedziałam się po kilku dniach od ich ogłoszenia. :) Zgodnie z prośbą, Ewa przygotowała zakładkę - niespodziankę. :)






Jakiś czas później producent farb akrylowych Viva Garden! ogłosił na oficjalnym fanpage'u na Facebooku konkurs fotograficzny zatytułowany "Kolory jesieni". Wysłane przeze mnie zdjęcie było jednym z dwudziestu pięciu wyróżnionych. :) W nagrodę otrzymałam trzy puszki farby po 250 ml (Liliowiec Rdzawy, Czerwone Piwonie, Czterolistna Koniczyna) pięknie zapakowane w skrzynce na wino. :) Sami zobaczcie.




Zdjęcie konkursowe już znacie - zrobiłam je dwa lata temu w Arboretum w Rogowie. Bardzo je lubię, korony drzew wyglądają jakby błyszczały na złoto.

Mam już pomysł na wykorzystanie farb i chętnie podzielę się efektami, jak tylko zrealizuję swój projekt. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

4 komentarze:

  1. Gratuluję:* I z wielką neicierpliwością czekam jak użyjesz tych farb :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo widzę że zgarniasz prezenty jak idzie :) EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!