niedziela, 3 grudnia 2017

DIY: Puszysta zimowa ramka

Witajcie Moi Drodzy,

sześć osób i osiem dni - tyle wystarczyło by, po długiej przerwie, powstał nowy numer DIY Home. :) Jest to nasza odpowiedź na liczne pytania wysyłane do Redaktor Naczelnej, czy zostanie wydany numer świąteczny. Szybka mobilizacja, jednakże numer nic a nic nie stracił przez to na jakości. :)

Od siebie mam dla Was aż dwie propozycje DIY, co się wcześniej nie zdażyło) :) Poza wcześniejszym przygotowaniem pomponów do ramki, oba materiały udało mi się opanować w jeden poranek. :) Wspomnianą wcześniej ramkę prezentuję jako pierwszą. :)

Ramka pierwotnie miała być zwykłym wiankiem. Wydaje mi się jednak, że zmiana wyszła zdecydowanie na plus.

Zapraszam również do lektury całego magazynu. Przeczytacie między innymi o pomysłach na przybranie świątecznego stołu, oryginalne wykorzystanie bombek, druciane renifery (jak dla mnie, hit numeru!) czy też papierowe wycinanki. Całość okraszona migotliwym płomieniem świec. :)

https://issuu.com/jabloniee/docs/diyhome_8_ok

To jak, czujecie już ten świąteczny nastrój? :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

2 komentarze:

  1. Cudowny pomysł.
    Ale ramka teraz jest rewelacyjna!
    Jestem pod wrażeniem :)
    Idę kukać resztę magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że reszta magazynu również mile Cię zaskoczyła :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!