środa, 5 marca 2014

Dekor, sztuczne drzewko, zapowiedź, pytanie

Dzisiaj tak na szybko - dekor, który początkowo miał mieć motyw identyczny jak na świeczkach z postu "Kurka i kogucik", jednakże w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję... :)


... oraz sztuczne drzewko. Po przesadzeniu kaktusa została mi niewielka doniczka, którą wykorzystałam do tej dekoracji. :)


W najbliższym czasie szykuję małą niespodziankę dla odwiedzających Płatka. :) Mam jeszcze pytanie, ktoś wybiera się na handemade'owy Targ Jedyny w Blue City? :) Termin - najbliższy weekend. Szczegóły http://bluecity.pl/wydarzenia/targ-jedyny-na-wiosne,3450,pl.html Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Śliczny..już tak świętami zapachniało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też wyczekuję świąt no i oczywiście wiosny. :)

      Usuń
  2. Myślę, że ten decor którego użyłaś zdecydowanie bardziej pasuje. Wyszedł fajny efekt ludowego kogucika :)
    A kwiatowe drzewko także robiłam na dniach. Musze jeszcze tylko zrobić zdjęcia i też będę mogła się pochwalić. Twoje jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Emi. :) Tak teraz patrzę, że gdybym nie zmieniła zdania to wyszłaby mi kogucia incepcja. :D
      Drzewka są fajne, szybko się je robi i ładnie zdobią wnętrza. :) To zabrałam do pracy na biurko (od razu zrobiło się przyjemniej), w międzyczasie powstało drugie ale pochwalę się nim innym razem. :) Pędzę oglądać Twoje!

      Usuń
  3. Kwiatek przecudowny! no i oczywiście wspaniały kogucik!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!