poniedziałek, 13 maja 2019

Box chrzcielny z Aniołem Stróżem

Witajcie Moi Drodzy,

jeżeli śledzicie mojego Instagrama, to wiecie, że pierwsza robótka dla Laury trafiła do kosza. Szybka próba przemieszczenia bardzo krzywo przyklejonego papieru skończyła się zniszczeniem bazy. :) Taśma dwustronna nie zna litości przy tego typu błędach. :) Nieudaną pracę wyjątkowo rozpoczęłam nie od wieczka, lecz od ścianek- mam nauczkę na przyszłość. ;)

Papiery pochodzą z jednej z ostatnich kolekcji Laserowe Love - Coral Romance. :)



Podoba się Wam Anioł Stróż? Nie spotkałam wcześniej tak oryginalnej tekturki, w dodatku fantastycznie pasującej do prac dla dzieci. :) Ogólnie w tych obłokach był sam, dziewczynkę
z aureolą dokleiłam mu dla towarzystwa. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!