niedziela, 13 stycznia 2019

DIY: Dzięciecy odliczacz czasu do wakacji nad morzem - pomysł z 2017!

Witajcie Moi Drodzy,

jestem w szoku, że zdecydowałam się na publikację tego pomysłu. Zrealizowałam go dwa lata temu do wiosennego numeru DIY Home, jednakże magazyn nie ujrzał wtedy światła dziennego. Dawno zapomniałam o sprawie. Do dzisiaj. :)

Wyciągnęłam z szafy stary laptop, by zrobić skan dokumentów (płyta ze sterownikami zaginęła, także nie mam możliwości połączenia skanera z komputerem, którego używam obecnie).
Na emeryturę przeszedł wiele miesięcy temu i nie pamiętałam, że na dysku zostały jeszcze jakieś pliki. Jakie było moje zdziwienie, kiedy zajrzałam do folderu o zagadkowej nazwie "edytka1". :) :)

Reszta to już formalność. Opis znalazłam w wysłanych wiadomościach - 30 kwietnia 2017
o godzinie 11:58. ;) Zdjęcia były już obrobione, gotowe do publikacji.
Błagam, nie śmiejcie się tylko. :) :)

Coś do pokoju dziecięcego, na odliczanie czasu do wakacji nad morzem. ;) Pomysł jest na tyle łatwy, że milusiński spokojnie wykona pracę samodzielnie - dla większego bezpieczeństwa lepiej wykorzystać ramkę z szybką ze szkła akrylowego. :)

Potrzebujemy: ramkę na zdjęcie (moja miała 13x18 cm), trzy kolory bloku technicznego, samoprzylepne piankowe ozdoby, klej, nożyczki

1. Na dwóch wybranych kolorach odrysowujemy szkło z naszej ramki, tworząc plażę i niebo, wycinamy.
2. Jeden z prostokątów odrysowujemy na trzecim kolorze, będzie to morze - wycinamy.
3. Trzeci wycięty prostokąt rozdzieramy wzdłuż w dwóch miejscach, tworząc fale. Przyklejamy najpierw falę na dole, potem na nią kolejną.

4. Obrazek wkładamy do ramki, ozdabiamy piankowymi dekoracjami. Na szkle możemy pisać flamastrem. :)

Jeżeli będziecie chcieli, zrobię kontynuację na wakacje na górskich szlakach. ;) ;) :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!