sobota, 31 marca 2018

Kropko/kwiatoholizm, najserdeczniejsze życzenia

Witajcie Moi Drodzy,

Wpadłam po same uszy. Motyw kropkowych kwiatków pojawia się już kolejny raz, ale cóż poradzę, że pasuje on do wielu prac? :) Nawet na skorupkach jaj wygląda ładnie, zobaczcie sami. :)

Tradycyjnie w moich ulubionych wiosennych kolorach. Część pisanek ma same kropki. Pozostałe jajeczka zostawiłam naturalne, jako neutralne tło.

Korzystając z okazji pokażę jeszcze jak dziś wygląda mój parapet. :)

Hiacynt i narcyzy w międzyczasie były wymieniane, ponieważ te pokazywane poprzednim razem już przekwitły. Goździki nieustannie pną się w górę. Rozwinęły się również wszystkie pączki.
Ze względu na Wielkanoc wsypałam garść styropianowych jajeczek do niewielkiego wazonu,
a z rynku razem z pieczywem przyniosłam tulipany. :)

Jeszcze kilka słów refleksji - ponieważ jutrzejszy dzień jest szczególny,
życzę Wam, by miłość płynąca ze świąt Zmartwychwstania Pańskiego była dla Was źródłem wiary, siły i nadziei oraz by towarzyszyła Wam w każdej sekundzie Waszego życia. Alleluja!

 Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

7 komentarzy:

  1. Radosnego Alleluja, wiary, nadziei i miłości oraz wielu łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, wzajemnie. Jezus żyje, dzielmy się Dobrą Nowiną. :)

      Usuń
  2. Parapet wygląda wiosennie :)
    Wesołego Alleluja !
    Po maleńku przez podwórze
    idą dzieci kurze :
    w kropki,ciapki, malowanki,
    bo to miały być pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię bardzo serdecznie w ten kwietniowy zimny dzień parapet prezentuje się okazale A jajeczka bardzo mi się podobają Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko, zdrowych, wesołych Świąt Wielkanocnych! Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za tyle pięknych życzeń od serca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!