niedziela, 3 marca 2019

Home Design Łódź 2019

Witajcie Moi Drodzy,

nie byłam pewna, czy uda mi się dotrzeć na targi Home Design, ponieważ chorowanie wyszło mi trochę za mocno. :) Chociaż wróciłam w środę do pracy, na wszelki wypadek zgłosiłam się przedwczoraj na kontrol (wszystko przez dość męczący chwilami kaszel). Na szczęście nic poważnego się nie dzieje - przepisany syrop i odrobina cierpliwości. :)


Targi Home Design odbyły się w Atlas Arenie równocześnie z największymi łódzkimi Targami Nieruchomości i Budowy Domu. Przełożyło się to na ilość wystawców z branży - większość stanowili deweloperzy. Osoby chcące osiedlić się w Łodzi miały ogromny wybór mieszkań z rynku pierwotnego, a także domków jednorodzinnych. Jednym z ciekawszych spośród prezentowanych obiektów był Ilumino - najwyższy łódzki apartamentowiec (16 pięter). Część mieszkań posiada własny ogródek z widokiem na miasto, poza standarowymi rozwiązaniami tj. balkon czy loggia, wszyscy zaś dostęp do ogólnej strefy relaksu i placu zabaw. Udało mi się przechwycić plany mieszkań 3 oraz 4 pokojowych wraz z cenami - przykładowo za 3 pokoje z loggią (ok 53m2)
na 12 piętrze trzeba zapłacić prawie 390 000 zł. Za 4 pokoje, również z loggią (ok 82m2)
na 10 piętrze - 200 000 zł więcej.

Ilumino - widok ogólny makiety oraz zbliżenie na ogólnodostępną strefę relaksu. Swoją drogą podziwiam ludzi, którzy mają oko i rękę do robienia takich cudów. Tak, wewnątrz palą się światła!


Osoby, które mają już swoje własne "M" lub dom, mogły skorzystać z doradztwa wykwalifikowanych projektantów. :) Na targach pojawili się również przedstawiciele różnych banków z ofertą kredytów hipotecznych. Wystawiła się także moja uczelnia - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego. :) Miło było zobaczyć znajomą twarz opiekunki studiów podyplomowych. :)

Powróćmy teraz do samego Home Design. Wybór nie był tak szeroki jak w Nadarzynie
ale nie wyszłam zawiedziona. :) Moje TOP 5 - kolejność zgodna z trasą wędrówki po targach. :)

Villeroy&Bosch (www.villeroy-boch.pl)

Powszechnie znana marka pokazała przepiękne wolnostojące wanny oraz (ach!) kolorowe umywalki, które świetnie prezentowały się na tle tradacyjnej armatury łazienkowej. :)





tapety-sklep.com (www.tapety-sklep.com)

Oczarowało mnie bogactwo wzorów i detali (szczególnie szara tapeta w kwiaty, która na żywo wyglądała o wiele lepiej!). Co więcej, okazuje się, że w łazience już nie trzeba ograniczać się
do płytek oraz farb dedykowanych pomieszczeniom szczególnie narażonym na wilgoć.
Tapeta zaimpregnowana żywicą nada się nawet bezpośrednio pod prysznic!


Shaden - meble vintage (znajdziecie na FB @Shadeninteriordesign)

Niewielka pracownia z Piotrkowa Trybunalskiego, która wyszukuje, (w razie konieczności) poddaje renowacji i sprzedaje meble, przedmioty z duszą. :) Wiem, że wiele osób kocha vintage
i chętnie przygarnęłaby takie perełki. :)


Udekoruj Dom (www.udekorujdom.pl)

To zdjęcie wrzuciłam jeszcze wczoraj na IG. Poduszki mają wkrótce wejść do regularnej sprzedaży, na targach miały swój debiut. :) Design z przymrużeniem oka. :) Mój prywatny hit.


SisFox (www.sisfox.pl)

Znalazłam także coś dla fanów boho - makramy oraz szydełkowe drobiazgi tworzone przez siostrzany duet. :) Niech żyje handmade!



Wiecie co było dla mnie największą atrakcją targów? Możliwość posiedzenia na samym szczycie trybun. :) :) Obserwacja i nasłuchiwanie gwaru w miłym towarzystwie, w dodatku z wysokości, była szczególnym, kojącym doświadczeniem. :)


To by było na tyle. :) Kolejna planowana relacja już w maju - Warsaw Gift&Deco Show. :)
Póki co, cierpliwie czekam na rzut puli biletów. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

5 komentarzy:

  1. Stylowa kolekcja inspiracji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na wcześniejsze relacje z nadarzyńskich targów Wasrsaw Home Expo - po jeszcze większą dawkę inspiracji. :)

      Usuń
  2. Wnętrza na prawdę robią duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lekkie, zwiewne, w sam raz na nadchodzące lato. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!