niedziela, 17 lutego 2019

DIY: Flower Box z różyczkami

Witajcie Moi Drodzy,

większość kobiet kocha kwiaty, ja również nie jestem wyjątkiem. :) Z okazji Walentynek, postanowiłam sprawić sobie drobną przyjemność. Niewielkim nakładem pracy i równie niskim kosztem wykonałam własnego flower boxa - dokładnie takiego, jakiego zapragnęłam. :)

materiały:
tekturowe, walcowate pudełko z pokrywką - zostało mi jeszcze ze świąt - 0 zł
gąbka florystyczna do kompozycji mokrych (zielona) + folia florystyczna - 4 zł
dwa bukiety róż z dyskontu z owadem ;) - ok 15 zł, wykorzystałam 15 szt
sekator lub ostre nożyczki

Gąbkę docięłam do wymiaru pudełka, następnie wrzuciłam na parę godzin do miski z wodą. Mokrą ułożyłam na folii, całość włożyłam do pudełka. Różom odjęłam liście i skróciłam łodygi tak, by po umieszczeniu kwiatów w gąbce, wystawała sama główka. Ułożyłam ścisłą kompozycję, na końcu obcięłam nadmiar folii. :)

Pomysł jest bardzo uniwersalny. Tak przygotowanym bukietem możemy ozdobić parapet/stół
lub obdarować drugą osobę przy wielu okazjach - z życzeniami, w ramach podziękowania,
na przeprosiny. :) Nietuzinkowy upominek zawsze jest mile widziany. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina

2 komentarze:

  1. Jest moc - można wykorzystać dal mamy na urodziny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż koniecznie, jak zrobisz boxa dla mamy. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo. :) Zapraszam do ponownych odwiedzin!